Klantenservice en Bereikbaarheid 1 by BestFREE.nl

Klantenservice en Bereikbaarheid

Updated on

Een cruciaal aspect van elke dienstverlener is de klantenservice en de bereikbaarheid. Vivaqua.be toont aan dat het zich bewust is van het belang hiervan, ondanks de uitdagingen die ze ervaren met een hoog volume aan aanvragen. Dit wordt duidelijk vermeld op de homepage onder ‘How can we help you?’, waar staat: “Our customer service is facing a very high number of requests. We are doing our utmost to ensure that things get back to normal as soon as possible. We apologise for this inconvenience.” Dit is een open en eerlijke benadering, die de gebruiker direct informeert over mogelijke wachttijden.

Contactmogelijkheden

Vivaqua biedt diverse kanalen voor klantcontact:

  • Online Formulieren: Voor specifieke aanvragen zoals verhuizingen (via www.vivaqua.be/en/move-online-form/).
  • Telefoon: Het 24/7 noodnummer voor technische problemen (02/739 52 11) is prominent aanwezig. Voor algemene vragen is er een callcenter waarvan de openingstijden via nieuwsupdates worden gecommuniceerd (‘Extended opening hours for our call center’ en ‘New opening hours for our call centre’).
  • Fysieke Balies: De counters blijven elke werkdag open van 9.00 tot 15.00 uur, zonder afspraak. Dit biedt een belangrijk alternatief voor wie persoonlijke assistentie nodig heeft.

De openheid over de drukte bij de klantenservice, hoewel een nadeel, is een voorbeeld van transparante communicatie. Dit stelt klanten in staat om hun verwachtingen te managen.

0.0
0.0 out of 5 stars (based on 0 reviews)
Excellent0%
Very good0%
Average0%
Poor0%
Terrible0%

There are no reviews yet. Be the first one to write one.

Amazon.com: Check Amazon for Klantenservice en Bereikbaarheid
Latest Discussions & Reviews:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *